Jan 8, 2012

YUI Diary (2012.01.01) — Happy New Year!!

YUIです。
It’s YUI.

皆さん、新年いかがお過ごしでしょうか?
Everyone, did you have a good time this new year?

私は初詣に行ってきましたよ。
I went to my first shrine visit of the new year.

新年は気分が変わって良いですね♪
The new year has a different and good feeling right? ♪

2011年は、色々な事がありましたがツアーで行った事がない所に行ってみたいという夢がたくさん叶ったり、たくさんの素敵な出逢いもありました!
A lot of things happened this 2011. In this tour I realized my dream of performing at places that I didn’t go before. I had many wonderful encounters too!

皆さん、とてもお世話になりました。
I am very much obliged to everyone of you.

2012年もどうぞよろしくお願い致します。
Please favor me this 2012 as well.

皆さんにとって、2012年が幸せでHappyな気持ちで過ごせますように。
Regarding everyone, I wish you to have a year 2012 full of happy feelings.

良い年始を(*^^*)
Have a good beginning of the year (*^^*)

YUI

アデュ新年!!
AdieuNewYear!!

No comments:

Post a Comment