Aug 12, 2012

YUI Diary (2012.08.06) — Hachijo Island!

八丈島!
Hachijo Island!


こんばんは。
Good afternoon.

YUIです。
It’s YUI.

直射日光が厳しい毎日ですが、いかがお過ごしでしょうか?
The sun have been stricking hard nowadays, are you all okay?

水分補給をちゃんとして熱中症に気をつけましょうね!
Let’s rehydrate ourselves to not get a heatstroke okay!

日記の更新が遅くなってしまいました。。
The updates in the diary are coming late…

最近は、ORENGE RANGEのYAMATOさんとの対談でPATi PATiの取材に行ってきました!
Lately, I had a conversation with YAMATO from ORANGE RANGE as a coverage for PATi PATi!
















ORENGE RANGEさんとは様々な共通点から、私がデビューする前からお世話になっている方々です。
I have many points in common with ORANGE RANGE, These guys have supported me even before my debut.

とてもシャイな方なのと私も人見知りなのでなかなか会話が進まないんじゃないかと心配していましたが、かなりゆるく?楽しい対談になりました!
I was worried of whether the talk would advance naturally, since we are both shy people. I think we kinda managed to?
It became an enjoyable conversation!

対談に選んでくださり、ありがとうございました!!
Thank you for chosing me for this talk!!

それから、タイトルにある八丈島ですが、ある企画でお邪魔してきました。
And then, about “Hachijo Island” mentioned in the title. I went to intrude to certain project.

八丈島は東京から飛行機で50分くらいの島で、ゆったりとした空気感と亜熱帯の気候という事もあってたくさん癒されました♪
Hachijo Island is at about 50 minutes by plane from Tokyo, I felt healded by comfortable atmosphere and climate ♪

何の企画で行ったかはホームページに情報がアップされると思いますので
楽しみにしていただけたらと思います!
If you are wondering what kind of project did I go to, I think they will update the homepage, so please do look forward to it!




















そういえば、ホームページが新しくなっていましたね!
Speaking of which, they have renewed the website right?

「fight」のリリース日も決まったので、またワクワクです!
“fight”‘s release have been decided so I feel nervous again!

ではでは、夏真っ只中!
Dewadewa, we are in the midst of summer!

頑張っていきましょうね!!
Let’s give our best okay?!!

ではでは、アデュ島。
Dewadewa, AdieuIsland

YUI

No comments:

Post a Comment