Mar 12, 2012

YUI Diary (2012.03.11) — Revival TV

復興テレビ。
Revival TV


こんばんは。
Good evening

YUIです。
Its YUI

今日は3月11日ですね。
Today is 11th March

皆さんは何をしていましたか?
What was everyone doing?

私は仙台に行ってきました。
I went to Sendai.

「復興テレビ みんなのチカラ3.11」という番組で1曲歌わさせていただきました。
I was allowed to perform one song on a program called “Revival TV – Everyone’s strength 3.11”

会場にも東北の方々がたくさん集まって下さり、皆と一緒に黙祷しましたよ。
A lot of people from the North-East region gathered at the venue and together we held a moment of silence (silent prayer).

色んな想いがありますが、これからも明るく前向きに活動していけたらと思います。
A lot of thoughts came to mind, but from now on as well, to move forward in a positive manner.

皆さんにとっても笑顔が絶えない日々になりますように。
For everyone, we hope to bring a constant smile to their faces.

それにしても、喜久福の生クリーム大福美味しいですね。
Nevertheless, “Kikufuku” (brand of Daifuku (small round mochi)) fresh cream was delicious.

仙台でとてもお世話になっている、マーチンさんとワカちゃん(仙台のイベンターさん)が差し入れしてくれました!
I am very indebted to the people of Sendai, especially Mr. Martin and Mr. Waka (Sendai’s event organiser).

ありがとう♪
Thank you.

東北の皆さん、ありがとう。
Thank you to everyone in the North-East region.

YUI

No comments:

Post a Comment