Oct 18, 2011

PATI PATI NOV 2011





















久しぶりにYUIちゃんの撮り下ろし撮影ができることになった今月の取材。新曲「Green a.live」の雰囲気に合わせて、曲の持つ強さや優しさをイメージした緑色の花だけを使った花束を、小道具に使うことにしました。いい感じの花束を作ってくれそうなフラワーショップを探してお願いしたのですが、すてきな花束でしたよね? お花を受け取りに行ったときに知ったのですが、実はこの花束を作ってくれた方、YUIちゃんのファンだったそうで、「ミュージックビデオを北海道で撮ったって、WEBのダイアリーに書いてあったんですが、花束にも北海道の花を使ってるんですよ!」と、偶然の出来事をうれしそうに教えてくれました。曲も試聴して作ってくれたようです。そりゃ、すてきに仕上がりますよね。撮影のとき、YUIちゃんにその話をしたら、YUIちゃんも喜んでましたよ。そして花束は、せっかくなのでYUIちゃんにお持ち帰りしていただいたのでした。




http://www.musicnet.co.jp/patipati/lineup/artist/index_h.html


English Translation by : Pandas @ YL

After a long time YUI with the finished photos for this month’s interview. To match the atmosphere for the new song 「Green a.live」, using only the green colours of flowers to represent the imagery of strength and gentleness present in the song, they became the props. We found and requested a flower shop to make a nice bouquet , they sure are such a lovely bouquet right? When we went to get the flowers we had already known, but the person who made the bouquet seemed to be a fan of YUI. “The music video was shot in Hokkaido, it was written in the web diary, however, this bouquet was made from flowers from Hokkaido too!” we’re glad she told us about this coincidence. She also made it while listening to the sample of the song. That’s such a nice way do the job. During the shoot, we told YUI of this story, she was also delighted. Then, the bouquet was in the end taken home by YUI.






























Credit to : YL

No comments:

Post a Comment